niedziela, 16 grudnia 2012

Farbowanie henną - drugie podejście.

Witam was wszystkich. Jako, że minęło już sporo czasu od DDD, podczas którego zamówiłam hennę Khadi w kolorze ciemny brąz, przyszedł wreszcie czas na to by jej użyć....

Nie jestem pewna czy poradziłabym sobie z jej nakładaniem sama więc poprosiłam o pomoc mamę.

Poprzednim razem farbowałam tylko czystą henną i moje włosy były strasznie suche... Postanowiłam zatem ją nieco stuningować:

Przygotowanie:
- pół opakowania henny
- szklanka czarnej herbaty
- ponad 2 łyżki maski Bingo Spa shea i 5 alg.

Włosy przed hennowaniem umyłam dokładnie szamponem Eva Natura z czarną rzepą. Korzystając z okazji, że miałam mokre, rozczesane włosy, poprosiłam też mamę o delikatne podcięcie (poszedł niecały 1 cm więc nie widać tego na zdjęciach)

Mieszankę trzymałam pod czepkiem i ręcznikiem przez około 3 godziny, po czym spłukałam ją letnią wodą i wysuszyłam włosy suszarką (zimnym nawiewem), bo była już 12 w nocy...

Efekty
Nadal farbowańce są nieco jaśniejsze niż moje odrosty, ale wygląda to o wiele lepiej niż przed hennowaniem. Na zdjęciach widać je wyraźniej, na żywo różnica jest prawie niezauważalna.

Włosy nie są tak suche i tępe jak poprzednim razem ale i tak miałam niezły problem z rozczesaniem.

Podsumowując:
Jestem bardzo zadowolona z koloru włosów (wyszły trochę jaśniejsze niż ostatnim razem, przez co efekt nie jest tak przerażający). Są one bardziej błyszczące, miękkie i gładkie.
Ciekawe kiedy henna się wypłucze... poprzednia zniknęła dość szybko - w 2 tygodnie.

A teraz zdjęcia:

Z lampą. Włosy pofalowane od warkocza

i bez lampy
 Pozdrawiam was serdecznie ;)


4 komentarze:

  1. hi pretty!!!
    can you help us with your vote?
    :)
    http://www.facebook.com/chicnova.fashion?sk=app_451684954848385&app_data=view-vote%2Cfor-151510

    OdpowiedzUsuń
  2. Why users still use to read news papers when in this technological globe
    all is accessible on net?

    Have a look at my web-site :: book of ra Android kostenlos

    OdpowiedzUsuń
  3. Greate post. Keep posting such kind of information on your blog.
    Im really impressed by your blog.
    Hey there, You have done a fantastic job. I'll definitely digg it and personally suggest to my friends. I'm confident they'll be benefited from this site.

    Here is my web blog - postbit.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I really love your site.. Great colors & theme. Did
    you make this website yourself? Please reply back as I'm wanting to create my own personal website and would love to know where you got this from or exactly what the theme is called. Thanks!

    my blog; book of ra online spielen kostenlos ohne download

    OdpowiedzUsuń