czwartek, 24 stycznia 2013

Mierzymy sobie włosy czyli.... moje włosy w centymetrach ;))

Witajcie, jakiś czas temu (gdzieś w połowie listopada) zaczęłam mierzyć włosy centymetrem. Wcześniej robiłam tylko zdjęcia i obserwowałam przyrost "na oko".

Co zaobserwowałam?

Jedną, niezmienną wartością jest objętość mojego kucyka, która wynosi ok. 7,5 - 8 cm

Pocieszającym jest nieco fakt, że nie wlicza się do tego jeszcze moja grzywka, która wciąż jest za krótka.





Skarpetkowy koczek w moim wykonaniu. Po kilku godzinach widać baby hair dookoła głowy
A tu widać jakiej grubości jest mój kucyk, włosy wywijają się jak zawsze ;p

A teraz zmienne ;)
                                                                      17.11.2012                                                                           

Długość włosów: ok. 65,5 cm
Długość grzywki: ok. 23 cm

                                                                       12.12.2012                                                                          

Długość włosów: ok. 67 cm
Długość grzywki: ok. 25 cm

                                                                      16.01.2013                                                                             
Długość włosów: ok. 68,5 cm
Długość grzywki: ok. 26,5 cm


 To średnio 1,5 -2 cm miesięcznie. Niestety nie jestem w stanie stwierdzić ile moje włosy rosną bez żadnych wspomagaczy. Akurat w tych miesiącach stosowałam masę suplementów i wcierek.



  




Mam zamiar mierzyć włosy co miesiąc i uzupełniać te dane ;) Mój ideał centymetrowy to najdłuższa partia włosów długości 76 cm <3
Ale też czeka mnie dużo cięcia, bo końce są w opłakanym stanie.
Mam tylko nadzieję, że do końca roku uda mi się osiągnąć swój cel.

Pozdrawiam Was gorąco ;**





                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz