poniedziałek, 22 października 2012

Mini haul - maxi satysfakcja ;)


Witam was ;)) Chociaż obiecywałam sobie, że na razie koniec z zakupami (zwłaszcza włosowymi) to jednak znów coś kupiłam... Dowiedziałam się niedawno, że w drogeriach Hebe są dostępne niektóre profesjonalne maski do włosów. Ponieważ niebawem miałam robić zamówienie na Allegro bardzo mnie to zaintrygowało..
Weszłam na stronę internetową drogerii i sprawdziłam adresy. Jakże się ucieszyłam kiedy zobaczyłam, że jedna z nich znajduje się bardzo, bardzo blisko mojego miejsca zamieszkania ;)) Następnego dnia pojechałam tam (tak tylko się rozejrzeć) i kupiłam dwie bardzo znane maski. Oto one:






Maska Serical Crema al latte z proteinami mlecznymi KWC
Było dostępne tylko litrowe opakowanie, chociaż wolałam na wypróbowanie kupić mniejsze. Na razie mogę powiedzieć, że jestem zachwycona zapachem.





Maska Stapiz Sleek Line z proteinami jedwabiu i wyciągiem z pestek słonecznika KWC
Kupiłam opakowanie 250 ml. Pachnie bardzo przyjemnie ;)) 

Na razie produkty te poczekają sobie na swoją kolej. Przez 2 tygodnie mam zamiar testować intensywnie maskę Bingo Spa. 

A jeśli chodzi o produkty niewłosowe.... ;>

Byłam ostatnio w Biedronce w poszukiwaniu zmywacza do paznokci i strasznie się zdziwiłam, że mój ulubieniec zniknął i pojawił się inny produkt ;p Oczywiście cena była tak korzysta, że od razu go kupiłam. 





BeBeauty nail expertiv z olejkiem kokosowym i gliceryną.
Oczywiście bez acetonu. Dostępny był jeszcze w innej wersji w kolorze różowym. 
Zmywacz posiada wygodną pompkę, dzięki której nie wylewamy naraz pół opakowania na wacik.

Tyle zakupów. Nie jest tego tak dużo... tak myślę.  


Co na to mój kot?

Ta mina mówi chyba wszystko ;)
 



Chyba jednak za bardzo włosomaniaczę ;))
Pozdrawiam was ;*



1 komentarz:

  1. Posiadam tą maske Serical Crema al latte z proteinami mlecznymi, i tak samo mam duże opakowanie które męcze już rok chyba :)

    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń