czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajkowo i prezentowo ;))


Witam was ;))

W tym roku nie spodziewałam się, że Mikołaj do mnie zawita.
Mój był miłą panią z poczty, która przyniosła mi wielką pakę z zamówieniem ze sklepu Setare. Spodziewałam się go dopiero za kilka dni a tu proszę ;D
Oczywiście zamówienie zrobiłam 3 grudnia w dniu darmowej dostawy. A oto co zamówiłam:




Serum do twarzy aktywne odmłodzenie + 50
Dla mojej mamy (prezent pod choinkę)

 


Glinka kambryjska. Moja pierwsze glinka, mam nadzieję, że się sprawdzi. Długo zastanawiałam się nad tym, którą wybrać, ale cena jest na tyle zachęcająca, że na jednej z pewnością się nie skończy.


Natura Siberica Night Detox
Jestem ciekawa jej działania. Uwielbiam wszelkiego rodzaju maski



Kolejne opakowanie henny Khadi w kolorze ciemny brąz. Tym razem mam zamiar zastosować tylko pół opakowania i zmieszać go z jakąś maską.




Pozdrawiam ;))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz